בדיקת חלבון עוברי בחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני לא חיה בארץ, ונמצאת בשבוע ה-17 להריוני הראשון. עקב בקשתי(!) הופנתי לבדיקת חלבון עוברי. על טופס ההפניה רשום היה אך ורק Alpha Feto Protein אני בקשתי שיבדקו את שלושת המדדים של AFP - זו בעצם ההפניה המקורית HCG - הסכימו לבדוק גם את זה 3 UE- לא היה להם מושג על מה אני מדברת האם אני טועה בשם, או שיש שם נוסף? (את הבדיקה הרביעית inhibin A כלל לא בקשתי). האם אקבל תשובות מדוייקות דיין, מבלי לבדוק את המדד השלישי (והרביעי)? אודה על תשובתך.
אני גם גרה בחו"ל (גרמניה) ונמצאת בשבוע 13 של הריון ראשון. יש ברשותי ספר בעברית, ואם זה יעזור לך UE3 נקרא בעברית אסטריול לא קשור. התוצאה שלו צריכה להיות גדולה מ - 0.15 וככל שהערך קטן עולה הסיכון לתסמונת דאון וטריזומיה 18. אני מקווה שיענו לך תשובה נוספת, כי גם בגרמניה אין להם מושג מהמון בדיקות שעושים בארץ, וגם אני בבעיה. ושיהיה בהצלחה.
תודה רבה אלית, על ההסבר וההרגעה. מאחלת לך הריון קל ונעים. ובכל אופן - אשמח לקבל תשובה לגבאי וודאיות הבדיקה מהרופא.