לד"ר ולבנות הצילו !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ 9 שבועות עברתיגרידה ומאז לא קיבלתי מחזור , היום ביקרתי אצל רופאי החדש (את הישן החרמתי) . לאחר שיחה נאמר לי שיכול מאוד להיות כי מדובר בהדבקויות של הרחם כלומר שתי דפנות הרחם נדבקו ולכן המחזור לא מגיע אין לו איך לצאת . לכן הוא החליט לפני פעולה כירורגית להתחיל בכדורים בשם DYDROGESTERONE במשך 10 ימים פעמיים ביום ולאחר היום החמישי מסיום הכדורים אני אמורה לקבל . חזרתי לי לביתי והבחנתי בכתם חום שכמו שהוא בא ככה גם נעלם .האם להמתין מעט אולי יגיע בכוחות עצמו או בכל מקרה להתחיל עם הכדורים? האם מישהי השתמשה בכדורים הללו ? ד"ר מה אתה חושב? אנא, אני על סף יאוש . תודה סהר
תפני בבקשה לפורום "פוריות האשה" וכן לפורום "פוריות" בנענע ואני בטוחה שתקבלי תשובות מהירות...(פה זה לא בדיוק הפורום המתאים)