חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באיזה שבוע מבצעים בדיקת חלבון עוברי? האם זו בדיקת דם רגילה? קבלת תוצאות תוך שבוע?
הי אורנה, את בדיקת החלבון העוברי מבצעים בשבוע 17. זאת בדיקת דם רגילה. יש להביא את האולטרה-סאונד האחרון שעברת (כדי לוודא את גיל ההריון), וכן ממלאים טופס עם כל מיני נתונים- מוצא הורים, משקל, גיל וכד'. אני עשיתי את הבדיקה היום, ואמרו לי שהתוצאות יהיו בעוד שבועיים. יכול להיות שזה משתנה מקופ"ח לקופ"ח. בהצלחה לשתינו :-)
זו אמנם בדיקה רגילה, אבל מבצעים אותה רק במעבדות מסוימות של קופ"ח ובימים מסוימים. לכן התקשרי קודם כדי לוודא איפה ומתי את יכולה לבצע את הבדיקה.