כדור לקבלת מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות, ביום ה-23 ביצעתי מעקב זקיקים , הזקיק הגדול היה בגודל 13 מ"מ. ע"פ הבנתי השחלה שלי חלשה ולעיתים אני לא מבייצת. הרופא אמר שאבצע בדיקת הריון ביום ה-35 למחזור ואם התשובה שלילית הוא יתן לי כדור לקבלת מחזור (בחודש שעבר קיבלי רק לאחר 42 יום). ואחר שאתחיל בנטילת איקקלומין. השאלה שלי- סביר להניח שהתשובה תהיה שלילית גם אם יש הריון כי ביום ה-23 עדיין לא בייצתי , כך שביום ה-35 לא תהיה תשובה חיובית אלא מאוחר יותר. האם נטילת כדור לקבלת מחזור יכולה לבטל הריון או לגרום לנזק ,במידה וקיים?
הי סיון, הרופא שלך מתכוון מן הסתם לתת לך ארגסט- שזו תרופה שהיא נגזרת של פרוגסטרון. אין ממנה חשש להפלה או סיבוך כלשהו במידה ונוטלים אותה ויש הריון, לכן אל תחששי מזה. בהצלחה!