שקיפות עורפית - האם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עד כמה חשובה הבדיקה? האם מה שרואים בסקירה מוקדמת לא מספיק? ואם בכל מקרה מתכננים לבצע מי שפיר? הרופא נתן לי להבין שזו לא בדיקה קריטית, מספיקה הסקירה המוקדמת. האם באמת כך? לעשות או לא לעשות??
שלום לך במידה ואת עושה בכל מקרה את מי השפיר ממש אין צורך לבצע את השקיפות העורפית במידה ולא זוהי בדיקה חשובה מאוד - א. כיוון שאם מגלים בעיה זהו שלב יחסית מוקדם וניתן עדיין לבצע גרידה ב. זולה יחסית ג. אין שום סיכון לא לעובר ולא לאם. חוץ מזה שיש לך עוד הזדמנות לראות את העובר ברחם שזו חוויה בפני עצמה בהצלחה פרח