דגים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 16 להריוני. אמרו לי שאסור לאכול דגים בהריון. זה כולל סרדינים,טונה וסלמון? מה עוד אסור לאכול?
עד כמה שאני יודעת מותר ואף מומלץ לאכול דגים בהריון פשוט עדיף להימנע מדגים נאים (סושי וכדומה) בטח בתקופת הקיץ והחום.
עד כמה שאני יודעת ואת המידע קיבלתי ממספר מקומות רצוי מאוד לאכול דגים בהריון ובעיקר סלומון שהם עשירים במרכיב שנקרא אומגה 3 וחשוב מאוד בעיקר בשליש השלישי להתפתחות המוח של העובר. כמובן שהדגים צריכים להיות מוכנים היטב ולא נעים. דרך אגב מוצרים נוספים שעשירים באומגה 3 זה זרעי פישתן טחונים, ויש לקנות גם ביצים שמעושרות במרכיב הנל".