השמנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 13 + 6 ימים. תמיד הייתי רזה, ונשארתי כזו - לא עליתי גרם אחד והחזה לא גדל עדיין. האם זו סיבה לדאגה?
היי מיכל לצערי אמנם לא מנסיון, אך כנטרופתית יש בנות שעד סוף רביעי לא רואים כלום, חוץ מלהודות ליושב במרומים ולגנים שלך... אין לך מה לדאוד להיפך זה נורמאלי ובסדר גמור.. רק בריאות, מיכלי :)
נפלה טעות במכתבי - אני בשבוע 13 (לא שישי). אבל בכל מקרה הרגעת אותי מעט. תודה.
הי מיכל אני בשבוע 19 וגם עלי לא רואים כלום, כל יום אומרים לי אנשים שאפילו שהם יודעים שאני בהריון הם לא רואים עלי, אז אני מהר עושה חמסה, חמסה, דופקת על עץ ושאר אמונות טפלות מחייכת בנימוס ויודעת שכל עוד ברוך השם כל הבדיקות בסדר אני יכולה רק לשמוח שאני לא אצטרך דיטה חמורה אחרי ההריון. בהצלחה והרבה בריאות.