התיעצות דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 16 להריון. החל משבוע 12 עברתי 2 אפיזודות של דמום בינוני שבעקבותן אושפזתי לשמירת הריון. רופא אחד המליץ לותר בעקבות המצב על סקירת מערכות מוקדמת והרופאה אמרה שרצוי שאעשה. אני מאד מתלבטת מדובר בהריון ראשון אחרי טיפולי IVF אשמח מאד לקבל את חוות דעתך בהקדם.
לא ברור לי למה צריך לוותר על סקירה מוקדמת? זה לא בדיקה פולשנית ומזיקה עד כמה שידוע לי. וזה מוסיף לשקט הנפשי בעיקר אחרי כל מה שעברת. אם זה בגלל שעושים את זה באולטראסאונד וגינלי, אז לי עשו כמעט את הכל בחיצוני כי לא ראו טוב בוגינלי. תרגישי טוב. ל.