candida???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בחודש השביעי להריון. ביקשתי מהרופא לעשות בדיקה לנוכחות סטרפטוקוס bכי בכל הריון יש לי ותמיד אני מטופלת באנטיביוטיקה במהלך הלידה. הוצאתי את תשובות המעבדה אתמול וראיתי שכתוב canduda = positiv. אני מבינה שזו פטריה. אך מה לגבי הסטרפטקוקוס? וכן מה עושים עם הקנדידה הזאת? האם זה סובל דיחוי של חודש לתור לרופא או לגשת בימים הקרובים? תודה
הי כ, קנדידה זו אכן פטריה ויש לטפל בה ע"י כדורים / נרות /משחות. פני לרופאך ע"מ שיתאים לך את הטיפול הנכון בשבילך. לגבי הסטרפטוקוק- את צריכה להמתין לתשובה מהמעבדה ואז תדעי אם יש מקום לטיפול או לא. בהצלחה!