בחילות-מה עושים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן אני בשבוע שביעי וסובלת כמעט כל היום מבחילות + עייפות רבה שמתלווה . אני חייבת לומר שלא ציפיתי שזה יהיה כך (זה הריון ראשון) וזה מפחיד מאד. מנסיונכן, מה ניתן לעשות ? מודה לכן מאוד
היי מרב! אין הרבה מה לעשות, השתדלי לשתות הרבה ולאכול ארוחות קטנות לעיתים קרובות. בד"כ אוכל מטוגן מגביר את תחושת הבחילה השתדלי להימנע. תתנחמי בעובדה שעד שבוע 14 בערך, זה אמור לעבור כאילו כלום לא היה. המשך הריון קל ובהצלחה.
הופ תודה על העידוד מרב