סטרפטוקוקוס מסוג B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הצילו בבקשה, אני פוחדת מאוד אני הרה בחודש התשיעי, לפני שנתיים בערך היה לי את החיידק הנ"ל בנרתיק ומאז לא הופיע. האם זה משמעותי כעת, מה צריך לעשות ומהן ההשפעות על העובר. בבקשה עזרו לי.
הי גל גל, דבר ראשון, גשי לרופאך ע"מ שיקח לך תרבית לחיידק זה. אם התשובה שלילית, מצויין! אם התשובה תהיה חיובית את פשוט תקבלי אנטיביוטיקה במהלך הלידה. כרגע אין לך ממה להלחץ אבל אסור להתעלם מזה- אם את נשאית תטופלי והכל יהיה בסדר! בהצלחה ולידה קלה!