תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
2 שאלות בבקשה 1. אני יום אחרי האיחור, 2 בדיקות ביתיות יצאו חיוביות, במהלך היום סבלתי מכאבים (דקירות) בבטן התחתונה בצד ימין, האם זה נורמלי בשלב זה של ההריון שיופיע כאב מעין זה? 2. שאלה של מתחילות... אני עובדת במקום שדורש ממני לצלם חומר רב במכונת צילום, האם קיימת איזשהי סכנה להריון מקרבתי למכונת הצילום בפעולתה? תודה גלי
מזל טוב - קודם כל. שנית- אל תדאגי, הכאבים הללו מעידים על הרחם שמתחיל להתרחב ולהכין מקום. אלו כאבים שמזכירים קצת כאבי מחזור. לגבי הצילום- אין לי מושג. נסי להרים טלפון לרופא נשים כלשהו ולשאול.