מה ניתן לעשות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 32 הריון ראשון, מרגישה כבדה מאד ומסורבלת וכמובן סובלת מחום רב, אני נאבקת מידי יום לקום לעבודה ולשרוד את היום וכשאני מגיעה סוף סוף הביתה אני פשוט קורסת עד ליום שלמחרת. הייתי מעונינת לדעת האם מקובל במקרים כאלו לבקש שמירת הריון מהרופא(בעבודה אין באפשרותי לרדת לחצי משרה)אני יודעת שמדובר במצב טבעי וכולן עוברות את זה ולפעמים אני מרגישה שאולי אני מעט רגישה יותר מאחרות, מצד שני, למרות השבוע המתקדם אני עדיין מקיאה וסובלות לא מעט מצירי היקסון ביקרס... מה אפשר לעשות? תודה ענת
כן את יכולה לבקש מהרופא שלך אישור על שמירת הריון, במידה ויסכים וצאי לבלות ולנוח מגיע לך!!