האם חייבים להיות סימנים מקדימים פרט לאיחור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות רציתי לדעת מנסיונכן האם יש סיכוי שאני בהריון למרות שאיני חשה כעת כאבים בשדיים או כל שינוי אחר אני בימים שלפני האיחור מחכה לסימנים מקדימים ואין האם זה אומר שלא נקלטתי החודש אודה לתשובותכן
מיכל יקרה, אני מחזיקה לך אצבעות ומנסיון של 2 הריונות לא חייבים שיהיה שום סימן מוקדם! בעצם, ההריונות אצל כל אישה יכולים להיות כ"כ שונים שאין שום דבר שאת "חייבת" להרגיש הכל מאוד אישי. כאמור, מחזיקה לך אצבעות!
תודה רבה לך נירה זה מחמם מאד את הלב