גיל ותקינות הריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחזור אחרון 15/6/02 טיפול באיקאקלומין ללא מעקב ביוץ. בדר"כ ביוץ מאוחר. בבדיקת בטא אתמול (21/7/02) 161. אתמול עדיין לא נראה שק הריון ברחם. האם זה נורמאלי? מתי לדעתך ניתן יהיה לראות שק הריון? האם זה נורמאלי? זה עדיין מוקדם?
קודם כל מזל טוב. את עכשיו בתחילת שבוע 5 להריון. לפי רמת הבטא ההריון מאד מאד צעיר. בד"כ בשבוע 5 ניתן לראות שק אם כי קטן מאד (עדיין ללא עובר). מאחר ואת מאשרת כי יש לך בד"כ ביוץ מאוחר כדאי לך לחכות עוד מספר ימים ואז לחזור על האולטרסאונד. אל תדאגי ותהיי רגועה. את יכולה לחזור גם על בדיקת הבטא ולראות אם היא עולה. הבטא מכפילה עצמה כל יומיים וזה סימן להתפתחות ההריון. בהצלחה