הליכה רגלית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בשבוע ה15 להריוני ורציתי לדעת האם לאחר שעברתי את השלב הקריטי 3 חודשים ראשונים - שבהם לא עסקתי בפעילות גופנית כלל מותר ללכת כ- 3 פעמים בשבוע הליכה של חצי שעה עד 40 דקות ? שאלה נוספת - האם זה נכון כי אישה שעוסקת בפעילות גופנית המהלך הריונה עתידה ללדת בלידה קלה יותר ? תודה
למיטב ידיעתי אין מניעה מלעסוק בפעילות גופנית ,במיוחד הליכה - בריא מאד. הדגש שאת צריכה לשים הוא על כך שלא תתאמצי יותר מדי, גם כי כושרך ירד (לא התאמנת כמה זמן) וגם כי אין מה לעשות- יותר קשה לנו בהריון. אני ניסיתי לעשות ספורט שעשיתי עוד קודם והיה לי קשה יותר. מאד לא מומלץ להתחיל בפעילות אחרת ממה שהיית רגילה, תשתדלי לא להכביד על עצמך- אם את מתעייפת אל תאלצי את עצמך למשוך חצי שעה וכד. לגבי לידה קלה יותר- הדעות חלוקות, בעיני זה כמו לנסות לנחש את מין היילוד לפי צורת הבטן- אין חוקים! שיהיה בקלות.