דלקת בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר יריב גדעוני שלום רב, אני בשבוע השמיני להריוני ובבדיקת שתן שעברתי התגלה כי יש לי חיידק. רופא קופת החולים אמר שעלי לבלוע כדורי Moxipan. שאלותי הן: 1. האם לא מסוכן שאקח תרופות בשלב זה של ההריון? 2. מכיוון שעברתי מספר הפלות וכיום אינני מרוצה מהרופא בקופ"ח, אולי אתה יכול להמליץ על רופא באזור ראשל"צ וסביבתה ? בתודה מראש, איריס
הי איריס, כשיש דלקת בדרכי השתן זה מחייב טיפול משום שללא טיפול יכול להגרם נזק. מה גם שהאנטיביוטיקה שניתנה לך בטוחה לשימוש בהריון. בהצלחה!
תודה לך דפנה.