תסמונת השחלות הפוליציסטיות לעד?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. הנני בהריון ראשון לאחר טיפולים (זריקות) עקב תסמונת השחלות הפוליציסטיות. רציתי לדעת האם אצטרך לעבור את אותה מסכת טיפולים ויסורים כשארצה להיכנס להריון בפעם השניה? אין סיכוי שהשחלות יעברו לתיפקוד נורמלי לאחר הלידה? האם אני מבייצת באופן טבעי מדי פעם או שאף פעם אין לי ביוץ אלא רק עם תרופות? תודה מראש על התשובה.
הי נעמה, מבנה של שחלות לא נוטה להשתנות כך שלמי שיש תסמונת זו זה בד"כ לכל החיים. מה שכן, זה לא מחייב שבכל נסיון להרות תצטרכי טיפול כלשהו. יש לא מעט נשים עם אותה תסמונת כמו שלך שהרו לאחר טיפולים אבל בהריון הבא הן נקלטו באופן טבעי, לכן, מראש, אי- אפשר לדעת מה יהיה. בהצלחה!