אוטרוגסטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 10 להריוני אחרי הפרית מבחנה. אני מקבלת תמיכה וגינלית של אוטרוגסטן. לעיתים כשאני מכניסה את הנרות (באמצעות טישו) אני מוצאת עליו מין "חתיכות" מוצקות בצבע חום בהיר. ולפעמים אף הניר לא "יוצא" נקי אלא מעט חום בהיר. ולפעמים אין כלום. ביומיים האחרונים שוב יש קצת הכתמות על הניר. הרופא שלי לא מתרגש מזה...:-) אני קצת לחוצה. אני אמורה להפסיק את התמיכה של האוטרוגסטן בימים הקרובים. האם בגלל העובדה הנ"ל כדאי אולי להתייעץ שוב עם הרופא ? אולי צריך להמשיך עוד קצת עם התמיכה? תודה מראש. ה.
את מתארת תופעות שכיחות עם אוטרוגסטן , המשיכי לפעול לפי הנחיות הרופא המטפל. בהצלחה