דופלר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבועיים הייתי אצל הרופא שלי לבדיקה, הייתי בשבוע 9 וארבעה ימים, הרופא אמר לי שהבדיקה הבאה היא הסקירה המוקדמת בסביבות שבוע 14. היום אני בסביבות שבוע 11 ואני רוצה לעשות דופלר בסביבות שבוע 12 לפני הסקירה המוקדמת, כדי לראות שהכל בסדר. שאלתי היא אם אני חייבת ללכת לרופא נשים בשביל זה, או שאני יכולה פשוט לגשת לקופת חולים והאחיות יכולות לבצע את זה? האם בשבוע 12 זה בסדר לבצע דופלר? תודה רבה
אם האחיות מוכנות לעשות דופלר ללא רופא- בבקשה. איין כאן שאלה רפואית , מדובר ברצון טוב של האחיות