חיסון נוגדנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הנני בת 29 נ+0 עברתי בשנה האחרונה 3 הפלות בשבועות מאוד מוקדמים לאחר בדיקות מאוד מקיפות גילו אצלי שני דברים האחד נטייה לקרישיות יתר והשני חוסר בנוגדנים מה שגורר טיפול בחיסונים (מחסנים אותי בדם של בעלי בכדי שאפתח נוגדנים..) שאלותי הן: היכן אני יכולה לקרוא חומר בנושא והאם הבעיה ודרכי הטיפול מוכרים לך? תודה ויום טוב A
לגבי קרישיות יתר, מדובר בהפרעה הנקראת טרומבופיליה וכמובן שחשוב לדעת על איזו הפרעה מדובר בדיוק. לגבי החיסון העצמי, הנושא במחלוקת ואיין תמימות דעים בנושא, החברה האמריקאית לגינקולוגיה ומיילדות נתנה דעתה בנושא שהמידע נכון להיום איננו תומך בחיסון הנ"ל. את יכולה למצוא חומר דרך אתר GOOGLE.COM