בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע השביעי ולפני שבוע בלבד התחלתי לחוש בחילות ואף הקאתי. כל זה נמשך ארבעה ימים בלבד ונפסק בפתאומיות. בשלושה ימים האחרונים אני מרגישה "כמו חדשה" האם זו תופעה ידועה או האם עלי לדאוג לתקינות העובר?אודה לתשובה מהירה.
הלוואי עלי שזה היה עובר כלכך מהר אני בשבוע ה11, ואני סובלת כלכך. הבחילות הם כל היום ואני מקיאה שלוש, ארבע פעמים ביום מחכה שזה יעבור!!!!!!!!!!!!!!!!!!
במידה וטרם בצעת אולטרסאונד לתקינות הריון,כעת זה הזמן (ללא קשר לבחילות). הופעת או העדר בחילות אינן ערובה להריון תקין או לאו.