כדורי ברזל-מטרנה - לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבועות הראשונים של הריון בין 7- 8 . אני התחלתי בערך כ-שבועיים לקחת כדורי ברזל, הכדורים אינן עושים לי טוב כגון עצירות ובחילה. היום אינני יכולה אפילו לבלוע אותם . האם יש כדורים אחרים ואפילו יותר קטנים?והאם מותר לפחות להפסיקם מספר ימים ? תודה מראש
בשבועות ההריון הראשונים איין צורך בתוספת ברזל מאחר ובסה"כ אינך מקבלת ווסת ולכן בתחילת ההריון קיים שיפור דווקא במאגרי הברזל בגוף. בהמשך תזדקקי לתוספת ברזל ואז קיימים מס' תכשירים בשוק ואני משוכנע שהרופא שלך יוכל לספק לך שמות ודוגמיות. בהצלחה