בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. לפי המקל מהסופר פארם, אני בהריון. איך אני עושה בדיקה של בטא וכמה פעמים צריך לחזור על הבדיקה? תודה.
שלום לך! קודם כל מזל טוב! אני גם עשיתי בדיקת ביתית (עוד 4 ימים לפני שהייתי אמורה לקבל את המחזור החודשי!) ויצא לי חיובית! ואז רק הלכתי לקופת חולים (את יכולה בבוקר מוקדם ואין צורך להיות בצום) והאחות תקח לי דם ואפילו באותו יום (אחרי צהריים9 כבר תקבלי תשובה. בהצלחה!!!!!!
מבצעים בדיקת דם לבטא כמותי. איין צורך בבדיקה אלא רק אם יש חשד שמשהו לא תקין בהריון ולא רואים שק הריון בחלל הרחם.