שינה על הגב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבננתי שיש איזו בעיתיות עם שינה על הגב. האם מדובר באספקת הדם? איזו סיבה אחרת? האם מדובר על הספקת דם לתינוק או לי? באיזה שלב של ההריון זה מהווה בעיה? אשמח אם תוכל להבהיר לי את הנקודה הזו. תודה יעל
משלב מסוים בהריון, הרחם ההריוני גדל והטיתו בעת שכיבה על הגב עלולה ללחוץ על הוריד בנבוב התחתון ובכך להקטין את ההחזר הורידי ללב מצד אחד ומצד שני עצם ההטיה של הרחם "מעוותת" את כלי הדם ומקטינה את הזרימה. השכיבה המומלצת הינה על צד שמאל. בהצלחה