שאלה בנושא אולטרא סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה לגבי חברה שלי בנושא אולטרא סאונד. היא גילתה שהיא בהריון לפני שבועיים וחצי. אחרי כמה ימים התחיל דימום וכאבי בטן חזקים, ולכן היא נשלחה לאולטרא סאונד בשלב די מוקדם וראו שני שקי הריון. הדימום נמשך בינתיים והשבוע היא עשתה שוב אולטרא סאונד (שבוע 5 +6 ) ובו ראו ששק אחד הצטמק והשק השני גדל ל- 9 מ"מ ובצמוד לו נראה שק חלמון. האם זה תקין שבשבוע 6 לא נראה עדיין עובר? עד כמה שזכור לי אצלי ראו בשבוע 6 שק גדול יותר וכבר נראה עובר. מחכה למידע מכן תודה
פנו לפורום אולטרסאונד