cmv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע 7+, נשלחתי לבדיקת cmv בגלל חום גבוה כנראה בגלל סטרפטוקוקוס A אבל בכל זאת עשיתי כדי לשלול בעיות. הרי התוצאות? IgG 0.1 , (בהערות כתוב מעל 0.7 זה חיובי) IgM NEGETIVE האם זה תקין? האם זה אומר שאני לא מחוסנת? והאם אני צריכה לעשות בדיקה חוזרת? אנא ענו לי תודה טל
הי טל, קודם כל, מזל- טוב!!! (: תוצאת הבדיקה מראה שאין לך נוגדנים ,לא מהעבר ולא מההווה לוירוס הנ"ל, כלומר: את אינך מחוסנת לו ובכל מקרה המחלה הנוכחית היא לא CMV . בהצלחה ותרגישי טוב!
שלום טל לפי התוצאות את לא חולה עכשיו ולא חלית בעבר (כלומר, אינך מחוסנת). לפיכך כדאי במהלך ההריון לחזור מידי פעם על הבדיקה כדי לוודא שאין שינוי. המון בריאות עידית