כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 29, ומרגישה כאבים בבטן תחתונה בתנועות מסויימות. ביצעתי בדיקת שתן, והיא הייתה תקינה. מה זה יכול להיות ? האם יש סיבה להלחץ ? תודה.
הי הילית, בכל פעם שיש לך כאב כזה תשכבי במיטה ותנסי לנוח ולראות אם זה עובר. כמו כן, תקפידי גם על שתיה מרובה. יכול להיות שאלו צירים מדומים- "ברקסטון היקס". אם לאחר מנוחה ושתיה הכאב לא חולף פני לרופאך לבדיקה. בהצלחה!
הסבר נוסף למה שקבלת מדפנה הינו - סימפיזיוליזיס , רגישות בעצם החייק (פיוביס) . הרגישות במצב זה הינה בעיקר בתנועה. עוד מצב אפשרי - אוסטאופרוזיס של הריון. בכל מקרה הדבר הראשון שיש לשלול הינם צירים מוקדמים ולכן עלייך להבדק בהקדם