רמות בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. היום עשיתי בדיקת בטא שלישית . רמות הבטא בשלוש הבדיקות היו : 1. 52 2. אחרי יומיים 125 3. אחרי 6 ימים 2523 קפיצות מעל פי 2 לפי החישובים , האם זה יכול להיות סימן לתאומים או שזה בגדר נורמה ? תודה.
הי שלגיה, קודם כל, מזל- טוב!!! אכן יש אצלך קפיצה מהירה ברמות הבטא ואולי מדובר בהריון מרובה עוברים אבל זה לא מחייב! בהצלחה והריון קל!
במקרה היית הבוקר בתה"ש ?
ברמות בטא כאלו כבר צריך לראות שק הריון באולטרסאונד, מה שישפוך אור על מהות ההריון ועל מס' שקי ההריון. בהצלחה
הי לך, לא הייתי אתמול בתה"ש. אני לא מהאזור. (: