בדיקת מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ידוע לך על הבדיקה המוקדמת ביותר שיש לגילוי מין העובר( לפני סריקת איברים בשבוע 15 ולפני שקיפות עורפית או סיסי שיליה בשבוע 10) שמעתי כי קיימת בדיקה כזו (שהיא בדיקת דם המגלה באופן הורמונלי את מין העובר) כבר בשבוע שישי. היכן מבצעים בארץ בדיקה כזו?האם היא בכלל קיימת?
סתם סקרנות: בשביל מה לך? מה דחוף? אני אפילו לא רציתי לדעת את המין בהריונות שלי, ולא ידעתי. בהריון הזה הרופא פלט בטעות. עדיף לעבור רק את הבדיקות הרגילות, לדעת שהילד בסדר. השאר באמת לא חשוב....