דחוף- הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים אושפזתי עקב כאבי בטן ואובחן אצלי הריון חוץ רחמי בחצוצרה לאחר מספר ימים ועם בטא שירדה ל200 שוחררתי (ללא טיפול) בבדיקה שעשיתי אתמול נרשם בטא 30 (50 יומיים לפני) אני סובלת כרגע מכאבים בבטן תחתונה (דקירות) ובאולטרסאונד אתמול אובחן עדיין אקטופיק בגודל 25*26 מ"מ (לא היתה ירידה בגודל) האם התהליך טבעי באיזה שלב אמור להצטמצם האם יפול ? האם צריכים להיות דימומים (היה לי דימום חזק לפני יומיים ואמרו לי שזה כנראה מחזור -הרירית ירדה ל3.5 ) האם עדיין קיימת סכנה למרות הירידה בבטא
היי דנית קודם כל אין לך מה לדאוג ואת לא בסכנה, מנסיון. הבטא צריכה לרדת לאט לאט עד שהממצא יעלם, את רק צריכה לוודא שזה קורה. אחרי שהכל יחזור לקדמותו תוכלי לנסות שוב להרות במידה ותרצי. בהצלחה
הי דנית, הרופא שלי כינה הריון חוץ רחמי "הזונה של ההריונות" (וסליחה על השפה), על שום היותו לא צפוי ולא ודאי כל כך. זה נשמע שזה בירידה, ושזה בדרך להסתיים, אבל למה לקחת את הסיכון? למה לא לגשת לרופא לודא? בהצלחה!