צום בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת ההריון שלי - סיימתי שבוע 6 בתחילת 7. ביום חמישי מתחיל צום ט' באב שמשמעו שלא מכניסים כל נוזלים ומוצקים לגוף למשך כ 25 שעות. האם זה מזיק לעובר ? אם כן, מה ניתן לעשות שלא יפגע בעובר ועדיין כן לצום בצורה מסויימת ? תודה.
ויש איסור מפורש על צום לנשים בהריון... לדעתי, גם על פי ההלכה יש "ויתור" להריוניות. צום ממושך עלול לגרום לייצור של אציטון בגוף, דבר שעלול לגרום נזק למערכת העצבים של העובר שמתהווה ממש בשבועות אלו!!! ועוד - גם לך זה לא בריא כי בתקופה זו את חייבת שיהיו בגופך את כל אבות המזון כדי שתוכלי לתת לעוברך את מה שהוא צריך... והוא צריך! לצום בצורה מסויימת? אין לי מושג מה זה אומר... אם את אישה מאמינה, אני בטוחה שתמצאי דרך לכבד את היום הזה בלי לפגוע בעצמך ו/או בעוברך. בהצלחה!
אם ההריון תקין- צום לא מזיק לעובר, אך אם לא תרגישי טוב- תשאלי רב והוא בוודאי יתיר לך. אני כותבת מנסיוני האישי.