לחץ דם נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול בבדיקה שיגרתית אצל הרופאה היא אמרה לי שיש לי לחץ דם נמוך (אני בשבוע 7 להריון). איני יודעת אם זה קשור אבל אני סובלת מעייפות יתר וכן מכאבי ראש. שאלתי היא מה ניתן לעשות עם העייפות ולחץ הדם? האם יש מאכלים שיכולים לעזור ללחץ דם?
לחץ דם נמוך גורם לעייפות והרגשת כבדות, עלייך לשתות הרבה, מים, קולה, וקפה קחי ברזל וויטמינים ותשארי במעקב רופא, כעקרוןלחץ דם נמוך לא מצביע על בעיה בעובר אך לחץ דם גבוה יכול להעיד על רעלת הריון כך שעדיף נמוך מגבוה בעצם עדיף נורמלי.......