תקינות ההריון ורמת הבטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש קשר בין רמת הבטא בתחילת ההריון לבין תקינות ההריון בהמשך ???אני יודעת שיש סקלה לגבי הנורמות אולם שמעתי מחברה שהרופא שלה אמר לה לאחר הפלה כי הערך שקיבלה לאחר 5 ימים איחור - 80 היה רק משהו סיסטמטי(אם זו המילה הנכונה) של הגוף , בהריון הבא שלה הערך אחרי 5 ימים היה למעלה מ -1000
כשרמות ההורמון נמוכות מידי ביחס לנורמה או שאינן עולות בקצב הצפוי עלול להיות חשש להריון חוץ רחמי. מדובר בדבר לא תקין וכן מסוכן ולכן יש לפנות למעקב הכולל בנוסף לבדיקת רמת ההורמון, להביט באולטראסאונד ולראות אם יש שק ברחם ולשלול חוץ-רחמי. מצד שני יתכן והרמה של ההורמון נמוכה כיוון שמדובר בהריון צעיר מהצפוי (לדוגמא אם הביוץ שלה אחר).