תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שבוע 21, הריון ראשון, וכבר בשלב מאוד מוקדם (שבוע 17) הרגשתי תנועות עובר. היום אני ממש מרגישה בעיטות ו"סלטות". אומרים לי שזה לא ייתכן, אבל תוך כדי בדיקת אולטרסאונד הרגשתי שהעובר עושה "סלטה" ואכן זה ניצפה באולטרסאונד, כך שאני לא מדמיינת... ובכל אולטרסאונד שעשיתי אמרו לי הרופאים שהעובר מאוד, מאוד פעיל ו-"מה אכלת הבוקר?"...... שאלתי היא - האם עובר פעיל מאוד בבטן יהיה גם תינוק פעיל (שלא לומר היפראקטיבי)? תודה מראש.
וראשית, זה מאוד יתכן שחשת בעובר בשלב מוקדם... את לא היחידה! אומרים שאם אוכלים משהו מתוק העובר פעיל יותר אבל גם זה לא בהכרח. לכל עובר הטמפרמנט שלו אבל אני יכולה להגיד לך שאמא שלי מספרת שאחותי למשל הייתה עוברית מאוד פעילה אבל בתור תינוקת הייתה רגועה ונוחה. בקיצור - לא לדאוג!