צום בתשעה באב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא ולבנות, אני היום בשבוע 12+6 . האם מותר לי לצום ביום חמישי- בתשעה באב? אשמח לקבל תשובה!
אם ההריון תקין אין בעיה לצום, אם אינך מרגישה טוב במשך הצום,תשאלי רב והוא בוודאי יקל.(מנסיון... ) צום טוב!
שלום, גם לפי ההלכה עד לחודש תשעי אישה בהריון פטורה מצום על מנת שלא לסכן את העובר או לחילופין אותה עצמה. השינוי בחודש התשעי נובע מכך כי "הכי גרוע" תהיה לידה אך העובר כבר מוכן ובשל ולכן בחודש זה מותר. אם את מהמחמירות ובכל זאת רוצה לצום עדיין חשוב להקפיד על שתיה. המלצה אישית- יהיו לך עוד שנות צום רבות, כעת יש לך משימה חשובה לשמור על בריאותך ובריאות העובר