מי שפיר ירקרקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש משמעות למי שפיר ירקרקים שנתגלו בבדיקה ? האם הדבר יכול להעיד על בעיה כלשהי ו/או פגם התפתחותי?
הי יואב, כשמי השפיר אינם צלולים כמו שהם אמורים להיות הדבר אינו תקין. מי שפיר ירקרקים מחשידים לזיהום ובמצב כזה האישה חייבת להתאשפז ולקבל אנטיביוטיקה ויש לשקול ביצוע לידה. אני לא יודעת באיזה שבוע אשתך אבל בכל מקרה זה ממצא שאסור להתעלם ממנו. בהצלחה!
יתכן ומדובר במיים מקוניילים, התינוק עשה את צרכיו, לכן הצבע השתנה, אני מצטרפת להמלצתה של דפנה לעבור בדיקה בהולה, כדי שלא יתפתח חס וחלילה זיהום כלשהו.