דם בצואה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בלידה רגילה לפני 3 שבועות ויוצאת לי צואה פעם ביומיים ולכן התחלתי לשתות מיץ שזיפים והיום כשהיתה לי צואה גם ירד דם לתוך האסלה בכמות שאפשר לראות הרבה ממנה באסלת השירותים האם זה נורמלי ויחלוף מאליו או מה עלי לעשות? אני מרגישה בסדר גמור חוץ מזה. תודה,
לימי שלום, הייתי שמחה אם היית מפנה את השאלה גם לפורום גנקולוגיה ששם יש תשובות של רופא וחשוב עוד יותר אנא הפני את השאלה לפורום גסטרולוגיה. יתכן שזה נורמלי, יתכן שזה בגין המאמץ שקדם לצואה אך לעניות דעתי יש להתייעץ ומיד עם גסטרולוג. בהצלחה!!!!!