עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת קראתי היום פרוספקט על איזשהוא דבר שלוקחים משהו מהטבור של התינוק וזה בעתיד יכול לעזור חס וחלילה עם יש בעיה אני לא בדיוק הבנתי את זה האם אתה מכיר את מה שעושים ויכול להסביר לי יותר בפירוט האם זה משהו טוב או לא טוב הבנתי שזה קשור למח העצמות תודה מראש לימור
הי לימור - מדובר על שימור תאי השיליה של העובר. את יכולה לחפש פה בפורום, לפני מספר שבועות הנושא עלה. בארץ - מעט מאוד בתי-חולים יודעים לשמר את התאים והמחיר גבוה מאוד ויש גם תשלום שנתי.