עצירות לאחר לידה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי צואה יום כן יום לא ואני 3 שבועות לאחר לידה רגילה האם יש מקום לדאגה? אינני רוצה להשתמש בנרות. האם תופעה זו תחלוף עם הזמן? לפעמים יוצא דם עם הצואה האם זה נורמלי וכתוצאה מהמאמץ? כשיש לי צואה לוקח זמן עד שהיא יוצאת וזה מלווה במעט מאוד כאב וזה יוצא קשה למדי. מה עוד ניתן לעשות והאם זה נורמלי? למה זה קורה לאחר לידה בכלל? תודה,
קודם, המון מזל טוב!!!!! גם אני לאחר כל לידה סובלת מעצירות בפעם האחרונה אימי קנתה לי בבית מרקחת כדורים טבעיים, אינני זוכרת את שמם. היא פשוט אמר לרוקח שאני מניקה ואני צריכה משהו טבעי. זה עזר לי מאוד! למחרת כבר לא הייתה לי עצירות. יש גם כל מיני סוגים של תה שעוזרים.