גוש בשד - דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בלילה התחילו לי כאבים בשד. נגעתי ומצאתי גוש. כמובן שישר התחלתי לחשוב על הגרוע. היום בבוקר ה"גוש" הזה היה כבר ממש ענק,. בערך חצי שד, וזה נראה יותר כמו כמה גושים.זה מאוד כואב כשנוגעים בזה. אני 6 חודשים אחרי לידה ועדיין מניקה. האם מישהי מכירה משהו כזה? האם זו דלקת? האם כדאי לחכות לרופא שלי ליום ראשון או ללכת למר"ם? האם אפשר להמשיך להניק ? תודה מראש..
לי זה נראה שום דבר רציני, כי גוש ממאיר אינו צומח מהר כל כך. אך כמובן שאת חייבת לבדוק!! דבר כזה לא מזניחים! אם את ממש לחוצה, לכי למר"מ. אני חושבת שזה יכול לחכות ליום ראשון. תתקשרי לרופא הנשים שלך ותתיעצי איתו. אני לא יודעת אם יש קשר, אך אולי יש קשר להנקה.