איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאחר ונואשתי מכל שאר הפורומים ומכיוון שבפורום זה תמיד קיבלתי תשובה .. החלטתי לנסות את שאלתי כאן למרות אולי היותה לא רלוונטית ב100% לאחר איחור של חודשיים במחזור וקבלת תוצאות שליליות של בדיקות הריון הוחלט ע"י רופא הנשים שלי כי עלי לקחת איקקלומין 50מ"ג . אך בכדי לקבל מחזור הוא רשם לי לפני כן ארגסט X 7 . שאלתי היא - מהן תופעות הלוואי של האיקקלומין ? על אריזת הארגסט רשום כי נשים שמנסות להכנס להריון לא רצוי שיקחו את התרופה .. למה בכל זאת היא נרשמה לי ? מתי אמור להתרחש הביוץ עם האיקקלומין ? תודה, לי
כדאי שתירגעי!!! הייתי 3 פעמים בהריון עם ארגסט ואיקאקלומין. ארגסט גורם למחזור והאיקאקלומין לביוץ. לי לא היו תופעות לוואי.