ניקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 36 ונמצאת בשוע 19 להריון. אתמול בבוקר בצעו לי מי שפיר. מאז אני מרגישה קצת לחצים (מה שנראה לי נורמלי) אך מאז אני מרבה לבלות בשרותים (ריקון שלפוחית השתן) אני לא שותה יותר מהרגיל. האם זה נורמלי לאחר בצוע בדיקת מי שפיר? האם זה קשור לבדיקה או חלילה ירידת מים? בתודה מראש על תשובתך המהירה
הי שמחה, לאחר מי- שפיר, אם יש לך תופעות חריגות חשוב להבדק. יכול להיות שהריצות לשירותים הן מקריות אבל אם את חושדת שמדובר בירידת מים, פני מיד לבדיקה. ללא בדיקה, קשה להגיד לך מה זה. בהצלחה!