נפילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלשלום נפלתי "על התחת", אני בשבוע 14. כאבים חזקים בעצם הזנב, כאבים עמומים בבטן התחתונה (בעיקר בצד ימין), לא נצפה כל דימום. יש סיבה לדאגה לשלומו של העובר? יש צורך להגיע לבי"ח לבדיקה?
הי קיקימורה, לאחר כל חבלה ובמיוחד נפילה חזקה+ כאבים בבטן יש להבדק ע"י רופא, לכן, גשי מיד להבדק. בהצלחה ותרגישי טוב!
אני רוצה רק לעודד: אימי נפלה בהריונה הראשון על הבטן. אחותי בסדר גמור! אבל דפנה צודקת, את חייבת לדווח על כך לרופא שלך ולעשות בדיקה. רק ליתר ביטחון ולמען השקט הנפשי שלך.