כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-25 ומאז חודש ימים כואבות לי כפות הידיים ונדמה לי שהם קצת נפוחות. לחץ הדם שלי מתחילת ההריון היה 140/80 ולפני שבוע הוא היה 135/80. השאלה היא מדוע הידיים כואבות כל כך במיוחד בבוקר, והאם זה קשור ללחץ הדם?
אנני מתמצאת בנושא ולכן עלייך לחכות לתשובת הרופא או לשוחח עם רופא מטעמך אך אם תקראי באתר www.tipa.co.il בסעיף תופעות שכיחות כתוב שם על לחץ דם שמשפיע על כפות הידיים ויכול להיות שזה מה שיש לך. בכל אופן שווה לנסות בנוסף להתייעצות עם רופא.