חשיפה למחלת הנשיקה בטרימסטר 3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 37, נודע לי כי אחייני חולה במחלת הנשיקה, לא יודעים ממתי הוא נושא את הנגיף?/חיידק? בתקופה זו הייתי קרובה אליו. מה ההשלכות כלפי? גם אימו בהריון בשבוע 20. מה ההשלכות כלפיה? תודה רבה אורנה
מחלת הנשיקה לעיתים היא הסתבכות של וירוס הCMV וידוע שהוירוס מסוכן לעוברים עלייך ועל אימו דחוף לבדוק את נוגדני הוירוס זוהי בדיקה שעושים בתחילת ההריון וגם עכשיו למהר לעשות שוב את בדיקת הוירוס CMV התשובה לוקחת שבועיים לא להיות שאננים רוצו לעשות בדיקת CMV