חשד למום בלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסקירת מערכות מאוחרת (אני בשבוע 22) נתגלה שאבי העורקים של העובר נוטה ימינה כלומר זרימת הדם הולכת הצורת U במקום בצורת V . מה המשמעות ומה אני צריכה לעשות, ואיפה אני יכולה לקרוא על הבעיה???
קודם כל לעשות דחוף אקו לב עובר שזה אולטרא סאונד שמתמקד בלב העובר ושנית לכי לרופאים הכי טובים ואל תיהי שאננה אל תסתפקי בתשובה של רופא אחד אני במקומך מבקשת הפניה לבי"ח(תל השומר מומלץ) ושם כל הפורפסורים הטובים יעשו לך אקו לב עובר ויגידו לך בדיוק מה המשמעות של הבעיה , לא קל להוציא טופס 17 אבל אל תוותרי קומי עכשיו ולכי לבי"ח , יכול להיות שהכל בסדר גמור אבל אנחנו לא רופאים שיהיה בהצלחה.