דחוף - גיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הפסקתי לקחת גלולות באפריל וקיבלתי מחזור (עדיין בחודש של הגלולות) ב - 11 באפריל. ב - 20 במאי קיבלתי מחזור בלי גלולות וב - 23 ביוני גם היה לי מחזור, אבל יותר קצר מכרגיל. היום הלכתי להיבדק בגלל דימום קל (כדי לשלול אפשרות לדלקת או זיהום) ובבדיקת השתן התגלתה תוצאה חיובית להריון. עם זאת, הרופא לא ראה באולטרסאונד שום שק הריוני והרחם לא היה מוגדל. מה קורה פה? לפי מה אני יכולה לחשב את גיל ההריון? אורך המחזור שלי הוא יותר מ - 28 יום (אני חושבת שזה 33 ימים) ולא הייתי אמורה לבייץ לפני ה - 12 ביולי. האם ייתכן שההריון בן פחות משבוע ולא השתרש עדיין ברחם? כמו כן, בשבת 6 ביולי עברתי צילום רנטגן לריאות בגלל קוצר נשימה ולא ידעתי שאני בהיריון (אני גם לא בטוחה שכבר הייתי בהריון). כמה זה מסוכן לעובר? קיבלתי תרופת פרדניזון לטיפול באסטמה. האם זה מסוכן לעובר? אודה לתשובה דחופה ביותר של הרופאים. תודה - יעל
אם כבר היית אצל רופא מדוע הוא לא נתן לך את התשובה? מה חשוב גיל ההריון אם את מדממת והרופא לא רואה כלום? קודם כל תוודאי שהכל בסדר ושאת בתחילת הריון נורמלי ולא חס וחלילה הפלה. ייתכן והבדיקה טעתה כי לא ניתן לזהות הריון יום וחצי לפני הביוץ. בכל מקרה אם את רוצה להכנס להריון שמרי על עצמך קצת יותר ואל תקחי כל כדור שמזדמן, בנוסף תתיעצי עם רופא בקשר לכל מה שקורה לך.