ריבוי תנועות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 26 להריון מרגישה את העובר כבר משבוע 17 בימים האחרונים, שלא כרגיל, יש לי התחושה כי העובר שלי באי שקט ללא מנוחה כלל לא בלילות, לא כשאני בפעילות (בעבודה) בנוסף לפעמים בהם בטני מתקשה ואני לא יודעת לזהות (הריון ראשון) אם מדובר בצירי בריקסטון היקס, או בתזוזות של איברי התינוק (כגון ראש או יד) בכל אופן לעיתים זה מכאיב לי עד כדי התעוררות בלילה, האם תופעות אלו נורמליות האם יכול להיות שמשהו מציק לעובר, או שיש לו חוסר/עודף במשהו? אודה על תשובתך נטע
יש ימים פעילים יותר וככלל, ככל שמרגישים את העובר יותר, כך טוב יותר למרות שאת צודקת ברצון שלך לודא שכלום לא מציק לו... הכי כדאי שתגשי לרופא המטפל ובא/ס אחד יהיה אפשר לראות שהכל בסדר. בהצלחה!!!