גברים ודיכאון לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם גם גברים יכולים לסבול מתסמינים דכאונים לאחר הולדת ילדם ?
כל שינוי בחיים, במיוחד כזה שמשנה "סטטוס" או מזעזע את המערכת הזוגית יכול להוביל לדיכאון גם אצל גברים וגם אצל נשים. הסיבות לכך משתנות מגבר לגבר... יש כאלו שמרגישים זנוחים ויש כאלו שהאחריות וההבנה ש"זה לתמיד" מלחיצות אותם מאוד וגם האנטי קליימקס, אחרי חודשים של ציפייה והתרגשות יכול להתיש ולגרור אחריו דיכאון... ועוד... ועוד... מטפל/ת טוב/ה יכול/ה לעזור מאוד במקרה שכזה. בהצלחה!